2008. december 31., szerda

Karácsony 2. @ Simontornya

Kicsit elgondolkodtam és rájöttem: ennél átlagosabb karácsonyom nem is lehetett volna.
23-án értem haza Simontornyára, akkor még úgy volt h két ünnep között vesszük meg a karácsonyi ajándékomat a családnak, ami egy hűtő. Csakhogy az itt nem megy olyan egyszerűen, mivel a legközelebb Székesfehérváron van lehetőségünk vásárolni. Így ez még ma sem következett be, mert időközben a tesóm jól lerobbant (elrontotta a kis gyomrát, bocsi Lackó tudom h megtiltottad h leírjam), így elvileg 2-án megyünk Szfvárra.

A karácsony többi napja meghitten történt, amennyire itthon ez lehetséges, kisebb harcok és nem egyet értések közepette, de jó érzéssel. Megtörténtek a szokásos család látogatások, együtt kajálások (híztam is :S ).

Talizgattam itthon kedves barátaimmal Vasival, CséKával (akinek nemsoká szintén lesz blogja), iszogattunk, eszegettünk, jól éreztem magam. Vasi üdvözöllek és azért megemlítem hogy remélem legközelebb a megbeszélt időpontot tartjuk és lesz alkalmad megkóstolni a halászlét, amit idén sajnos nem sikeredett ;)

Ma van Szilveszter, várhatóan ez is nyugiba fog zajlani, ugyan 2 helyre is hivatalos lennék, de asszem én végül az otthont választom a családdal. Valszeg kinézünk pár helyre CsKával, de csak érintőlegesen, nem nagyon szeretem a szilveszteri bulikat... olyan erőltetettek.

Jaaa, Kotyó neked is BÚÉK kint Angliába, remélem jól telik az ünneped, és köszi a kommentet, amit mélben írtál!

...és most jön a zároljeles rész:
kicsit honvágyam van Pestre (haza), hiányoznak a ottani barátok, a kis albink, még a munka(hely) is! Vicces, de ez az igazság. Jó érzés itthon lenni, de vágyom már vissza.

Nincsenek megjegyzések: