2008. december 22., hétfő

2008 - összegezve

Előszöris ez az évem volt eddig életem legeredményesebb éve! Tartalmazott egy munkahely váltást (ezzel együtt egy pannon tender győzelmet), egy albérlő társ cserét, egy igaz barát megtalálását és egy új suli kezdetét. Na meg életem nagy előrelépését, egy nagyon komoly szgép megvásárlását.

Bővebben: Az év elején kibékült Moncsi barátjával egy hosszú szakítást követően, így már sejtettem, hogy előbb-utóbb ebből albérlőtás csere lesz. Így is lett, az év második felére Mónika helyett lett Brigi. Ezenkívül az év eleje zökkenőmentes volt, az előző munkahelyem zavartalan volt és nyugis. A probléma a sok plusz melóból volt, ha valamire akartam menni anyagilag, akkor pluszokat kellett vállalnom. Így nagyon kevés volt a szabadidőm. Majd május elején kaptam egy ajánlatot. A jelenlegi munkahelyembe hívtak, és ezúttal nem részmunkaidőre, hanem teljes állásba. Magam sem akartam elhinni h ilyen szerencsém lehet. Nos egy kicsit be is tojtam, de kapásból elvállaltam. Egy hónap felmondási időt hagytam magamnak az előző céghez. Nehéz válás volt, mert az volt életem első hosszú munkahelye 2,5 évig, és alavetően szerettem és tudtam csinálni az ottani melót.
Ekkorra már megismertem kococot, aki azóta is egyik legjobb barátom lett. Őt a soundhead-nek köszönhetem, hiszen ha bárki nem tudná, mindketten fotósok vagyunk. Na ez is egy érdekes sztori, mert a mi barátságunk egy emailezésből alakult ki, ami ráadásul pont partyfotózással volt kapcsolatos. Köszi SH :)
Május 15. körül meglett az első komoly szgépem, egy 24'-es iMac. 400 000 HUF-os kis beruházás, de ez egy olyan befektetés, ami munkához kell és hosszútávon visszahozza magát. Azóta is nagyon szeretem és mondhatom h még sosem csalódtam benne.
Juni 16-án munkába álltam. Na ez volt kb a vízválasztó ebben az évben. Innentől fogva minden más lett. Szemlélet váltás, környezet váltás, munkakör váltás. Ez egy új világ! De egyet tudok: EZ KELL NEKEM. Mióta itt vagyok, tudom h van értelme az életemnek, hogy megéri figyelni és tanulni és megértettem h a grafikában hol is a helyem. Bár jelenleg nem tartok azon a szinten ahol szeretnék, de vannak célok és egy a lényeg (!), a folyamatos fejlődés. Mindegy milyen mértékben, de fejlődni kell. Sok szépsége van és sok árnyoldala. Pl kapásból egy pannon pitch-el indultunk, ami a fő partnerünk elvesztésének veszélyét jelentette, de szerencsére október elejére a végére értünk, és NYERTÜNK!
Szeptember 15-én iskolás lettem ismételten. Ugyanis ekkor kezdtem a 400 órás angol tanfolyamot, amit jelenleg is folyamatosan, heti 8 órában művelek. Ha minden igaz jövő novemberben a végére érek :)
Nos jelenleg itt tartok, noha vannak hiányosságok... pl a szerelmi életemben (mert konkrétan ilyen jelenleg nincsen), de azért a többi területen születtek eredmények. Ha minden évem ilyen lesz, akkor nem panaszkodom.

És ez úton is szeretnék minden drága olvasómnak kellemes ünnepeket kívánni, kiemelten Kococónak, Cs Kétinek, Vasinak, Zsuttinak és persze mindenkinek!
Nem tudom lesz-e még karácsony körül módom írni, de persze ha lesz akkor folytatás következik a karácsonyi élményekkel :))

Puszi!
KK

2 megjegyzés:

zsutti írta...

Szia Kata!

Neked is nagyon Boldog Karácsonyt!!!
Örülök, hogy úgy érzed, megtaláltad a helyed az OG-ben és látod a céljaidat, szerintem ez baromi fontos! Na, légy jó, jan 5-én találkozunk!

Kata írta...

:)

nem tudom érződik-e, de azért azt hadd mondjam el, hogy az évem jó történéseinek nagy részét neked köszönhetem! Ezúton is óriási köszönet érte, és remélem lesz rá lehetőségem, h viszonozzam!