2008. december 13., szombat

Péntek esti láz

Na ez kemény volt tegnap este. meló után rohanás a WAM design centerbe, ahol a vodafone-nak volt karácsonyi bulija, és itt volt a mi feladatunk hogy green box előtt fotóztunk embereket, majd az elkészült képet kivágtuk és egy retro háttér elé helyeztük.
(picture by K.D.)
Nagyon jól éreztem magam, bár ez nem is olyan gyenge feladat, mint az így elsőre tűnik, ugyanis iszonyatos embertömeg volt, és már csak arra lettem figyelmes, hogy míg 10 embert lefotóztak, én addig csináltam meg egy képet kb. Végül is jó volt csinálni, csak sok dologra kellett egyszerre figyelni és ettől nagyon elfáradtam... na meg sztem a többiek is, merthogy 4-en voltunk a kis csapatba.
Kb fél4-re értünk haza, aztán ma levezetésképp 8 angol tanóra következett :D, gondolhatod milyen fáradt voltam.

Már rég üdvözöltem olvasóimat, szia Zsutti, Csé Kéti, és kádé, meg persze mindenki más is aki véletlen idetéved! :**

Nincsenek megjegyzések: