2008. december 10., szerda

Én

Tegnap egy elég fontos nap volt az életemben a személyiségemre nézve, ugyanis sok mindenre rájöttem, többek között h mik a gyengeségeim és miken kell változtatnom. Először is a munkám során rengetegszer kell a véleményemet háttérbe szorítanom, mivel nem vagyok vezető pozícióban, és tiszteletben kell tartanom a főnökeim véleményét... de lehet h ez a rossz felfogás. lehet hogy már most el kellene kezdenem dominálni, harcolni az álláspontomért és a magam igazáért, de akkor hogyan fogok tanulni az idősebbektől? Mert azért valljuk be, elég fura lenne profinak vallani magam. 3 év tapasztalat van a hátam mögött, amiből 2,5 fél év egy picit másabb területen. Ha meg kéne nevezni: a DTP állna hozzá a legközelebb. Gyakorlatilag multifunkciós voltam. Ez végülis egy szinten jó volt, mert magabiztos voltam és tudtam, hogy jó vagyok, és azt is tudtam, hogy nélkülem megáll az élet. Viszont fél éve dolgozom egy egészen más kreatív területen, a reklámok világában. Az egész felfogásomat át kellett állítanom egy tök ellentétesre. Még a kiadványos szabályok is módosulnak. És nem vagyok jelenleg elég magabiztos.

A kérdés(ek):
Ha hagyom magam elnyomni, akkor nem válik-e ez a "-jeles gyengeségem sztereotípiává?
Ha nem hagyom magam, akkor vajon be tudok-e illeszkedni és nem néznek hülyének a hátam mögött (szakmailag)?
...avagy
Egyáltalán jó-e az én látásmódom vagy még fejlődni kell? Figyelni és tanulni?

...és ugyanez az életem egyéb területeire. Néha úgy érzem kedvességből a kis ujjam nyújtom és egyből az egész karom is kevés.
Alapvetően szeretek alkalmazkodni másokhoz, szeretem ha szeretnek de sajnos ezzel rendre bizonyos személytipusok visszaélnek. Nem tudom a megoldást.
...egyik kérdésemre sem.

Nincsenek megjegyzések: