2008. december 16., kedd

karácsonyi buli

(picture by Váradi Tamás)
Alapvetően számomra felejthető élmény. A 20-as évek gengszter korszakát idéztük, ahogy az ott készült kép is mutatja. Kaja nem volt rossz, a hely szép volt és igényes, volt egy vicces kvíz játék, de alapvetően nem vagyok oda az ilyen erőltetett bulikért.
(picture by Zsutti - D90 :) )
Nagyjából kialakultak már a klikkek, ez itt is simán megvolt. Hát nagy vonalakban ennyi, nem tudok más érdekesről, izgalmasról beszámolni. Állítólag volt valami botrány féle még, de akkor már nem voltam ott.

Viszont ennél izgalmasabb a pénteki vodás meló utó-utó zöngéje. Végre beszéltem Sanyival és azon kívül, hogy ő vállal felelősséget a munkáért és jogosan cseszeget mint főnök, még igaza is volt. Viszont úgy érzem h jól átlátja a dolgokat és jól is intézi. Azért a végén 2 képemet kivéve azt mondom h lelkiismeretes munkát végeztem. Lehet kicsit lassan indultam, de azt hiszem h én nem voltam a leszarom emberek között. Igaziból nem kaptam lebaszást, mert nem basztam el, egy kép csúszott a szar kategóriába, de asszem egy kép nem a világvége.

Amúgy melóhelyen már semmi munka, elkapott minket a karácsony... és valszeg ez várható már évvégéig.

Aki olvas: bocs h ilyen unalmasak a mai történeteim, de most ez egy ilyen időszak, viszont van tanulsága és lehet belőle tanulni.

Nincsenek megjegyzések: