2018. október 1., hétfő

9. hét

Az elmúlt héten visszajött a hányinger erősen, minden napos és ma reggel már ahogy kinyitottam a szemem, egyből. Éjszaka fájt a hasam, mesni szerűen és kisugárzott a combomig, úgyhogy elég ramaty éjszakám volt. Az időjárás közben teljesen őszire fordult, úgyhogy lassan kellene őszi dolgokat venni... na de mit vegyek? Merjek már kockáztatni és kismamis dolgokat? A héten megyek bőrgyogyóhoz és nőgyógyászhoz is. Utóbbitól félek rendesen, mert tulképp 3 hete nem látott senki, és ugye volt közben a herpeszem. Zsolti kénytelen volt beavatni a főnökét, hogy eltudjon jönni velem, így egészen más a hozzáállás. Ami nagyon jól esik, mert hát nagyon nem szeretnék egyedül menni... a téli tapasztalatok miatt.

Múlt héten volt nálunk védőnő, semmi extra, csak lakásnéző, meg egy kérdőív. Leleteim elvileg kész, ma elkellene menni értük.

Elkezdtek szűkösek lenni a ruhák, főleg a hasamnál. Nem tudom megállapítani, hogy sokat eszem-e, mert bár először azt gondoltam zabálok, de aztán inkább rájöttem, hogy nem eszem nagyon sokat, hanem inkább folyamatosan telítettség érzetem van, meg puffadás szerű feszülés, így kicsit összekeveredik a jóllakott napközis állapottal. Zsolti látja már a pocakom alakulását, valójában én is, és szerencsére eddig úgy látszik, hogy nem szélességre terebélyesedem, hanem hasirányban, de persze ez még változhat. Következő hét körül elkezdem csinálni a hasfotókat is. 

Jó lenne túllenni a heti vizsgálaton, félek tőlük, ettől független a rosszulléteim valamelyest visszacsatolnak, hogy valami még van.       

Nincsenek megjegyzések: