2018. október 22., hétfő

12. hét

Ma betöltöttem. A hét végén átlépek elvileg a második trimeszterbe. A héten rengeteg dolgunk van. Most lesz a nagy genetikai UH és hát nem tudom, hogy a Nifty teszt is, ez még majd ott derül ki, hogy azt lehet-e már most, olvasmányaim szerint igen, ebben a védőnő bizonytalanított kicsit el.

A múlt héten bár én már azt hittem végig viszem a terhességet hányás nélkül, ha már a terheléses cukor vizsgálaton is vissza tudtam gyűrni, de végül nem sikerült. Szombat reggel váratlanul kb a semmiből rám jött, ráadásul Zs a wc-n ült, úgyhogy szégyen szemre a mosdókagylóba kellett bonyolítanom, és még odáig sem jutottam el...

Azt mondják ez a hét közérzet szempontból is fordulópont lesz. Tulajdonképpen úgy ahogy már javul a közérzetem úgy általánosságban, de ezek a hirtelen rosszullétek, hashúzódások azért még meg-meg érkeznek.

Más úgy nem volt az elmúlt héten. Nagyon sokat dolgoztam, így sokszor fáradt voltam, jellemzően este 10 előtt ágyba kerültem, mert nem nagyon bírtam fent maradni. A héten nagyon izgulok a vizsgálatok miatt, és ha minden rendben lesz, akkor valszeg postolom is az eddig megírtakat, mert azt mondják innentől publikus a dolog, innentől lehet egy kicsit hátradőlni. Adja Isten, hogy így legyen.

Nincsenek megjegyzések: