2018. szeptember 24., hétfő

8. hét

Ez is megértük. Bejelentkeztem háziorvoshoz, illetve megtörténtek a laborvizsgálatok pénteken, ez volt tulajdonképpen összefoglalva a hét lényegi eseménye, illetve a herpeszem lassú gyógyulása, ami miatt eléggé depresszív volt az alapból végig.

Közérzetem pénteken rettenetes volt, iszonyatos migrénem volt, émelygéssel és általános gyengeséggel, plusz elég erősen allergikus tüneteim is voltak, orrfujás és szemviszketés, szinte jártányi erőm nem volt, úgyhogy a fele napot végig feküdtem.

Mostantól már a kis emberióm nem embrió többé, hanem magzatnak hívják, és már alakulnak a kis testrészek is, jövő hétre már látszani fognak elvileg a kis végtagocskák. Jövőhéten egyébként jelenésem van nődokinál és bőrdokinál is.

Pisilési tünetem erősödtek, éjszakánként már 2-4-szer is felkelek. Mellem hiper érzékeny érintésre is, hasamon még csak háj van, én már látom hogy nő, de inkább jóllakott napközis, mint terhes has. Holnap jön a védőnő lakáscsekkolásra... nem tudom mi fog történni :)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Eszem megáll, de cuki vagy!!! :)
Aszongya...jóllakott napközis....mókás ahogy írsz! :)
De én örülök, nagyon! :)

Kata írta...

köszi :*
Fúúú úgyis volt az, de majd meglátod te is nemsokára :P