2018. október 12., péntek

Új ügyfél inda hausz

Még mindig csak félve merem leírni, de már a 3. munkámat is leadtam egy új ügyfélnek, méghozzá nem más mint a HVG. Egy account havernőn keresztül érkezett a lehetőség, és hát csináljuk is ezerrel. Szeretnék nekik megfelelni, eddig nem rossz a belépő. Magas a léc, szigorúak a marketing osztályon, de talán összecsiszolódunk hamar.

És hát ahogyan tavaly is, októberrel megérkezett a sok melós időszak. Megint be-be esik egy kis hétvégi meló. Nem baj, de azért ilyenkor eléggé el tudok fáradni, és ugye ilyenkor jönnek azok a hétvégék mikor még ráadásul ledolgozós szombat is van, szóval semmiképpen nem tudom azt mondani, hogy unatkozom. Ezenkívül készülünk Rencsi szülinapjára is. Már alig várom, idén nagyon különleges lesz már előre tudom, és nemcsak az extra torta miatt :), de ez már november, addig még Zsolti szülinapja is lesz, ami szintén nagy ünnep nekünk, már a harmadik szülinapját fogjuk közösen tölteni, ezt is alig várom. Ki is találtam már az ajcsiját, csak még nem akarom leírni, nehogy olvassa. Aztán jönnek az ünnepek, számomra elképesztő, hogy ilyen gyorsan eltelt egy év. Nemrég hallottam, hogy nem véletlen azaz érzet, hogy az ember minél idősebb, egyre gyorsabban érzi elszaladni az éveket, nem emlékszem magára a tudományos hipotézisre, csak hát a tényre, tényleg egyre gyorsabbnak érzem. Ez a nyár mintha nem is lett volna. Aminek örülök, hogy az éves terveimet cakkra pontosan tudom hozni, ami nem elkiabálva, de néhány év múlva akár azt is jelentheti, hogy házunk lesz, na persze addig még ezer változó beüthet, de mi erre a szintre tettük az álmainkat, és hát minél magasabb a cél, annál többet tud az ember megvalósítani.

Zajlik az élet, kicsit kevesebbet írtam mostanság, rengeteg dolog kimarat. De az emlékek élmények az írástól független velem maradnak. Nem vagyok túl "filozófus" mostanában, kevés időm marad, vagy franc tudja, lehet egyszerűbb lettem, kevesebb vagy letisztultabb gondolatkörben mozgom. Ennyi, most a HVG miatt boldog vagyok, talán munkaügyi szempontból ez az évem fő eredménye.

És hát persze idén is elkészült a naptár a már visszatérő FOOD BASE ügyfélnek :)

Nincsenek megjegyzések: