2011. február 28., hétfő

Harcra fel!

Ha összegeznem kellene a múlthetet, akkor azt mondanám, hogy kb 1 hét alatt 2 hét munkáját végeztem el. Volt egy fél 11-ig túlórám, meg a többi nap is 8-nál nem igen értem haza előbb. Úgyhogy egyrészt bocs, hogy el vagyok tűnve, másrészt viszont félő, hogy még a hét is rázós lesz. Na de a lényegek. Mondhatni ismét beütött a krach, Brigi+Gábor bejelentette, hogy költöznek. Fasza. Ismét kezdődhet a már szokásos albitárs keresés, festés, alkalmazkodás, szarakodás mizéria. Viszont én is döntést hoztam. A két ember helyett egy fog költözni, és az én szobámba, ugyanis költözöm Brigiék exszobájába. Valszeg a héten elmennek, így hétvégén felújítás lesz, jön festeni uncsitesóm, aztán meg költözöm. Amúgy inspirálóag hat az egész, ugyanis végre lesznek tereim. Azt hiszem veszek egy új szekrényt is, plusz talán egy szőnyeget is.

Más! Tegnap megnéztük "A király beszéde" című filmet. Gondolkodtam rajta, tetszett. Sztem megérdemli az Oszkár díjakat... már amennyiben a 12 jelölésből kap valamennyit. Csak olyan embereknek ajánlom, akik komolyabb filmekre vágynak.

Bakker itt valahol valami kurvára rohad, iszonyat büdös szag terjeng az iroda folyosóján :S

Nincsenek megjegyzések: