2011. február 17., csütörtök

Óje óje, mozi nap van!

Remélem nem kell túlóráznom ma, bár mindegy, mert szóltam, hogy 8-ig mindenképpen oda kell érnem a WCC-be, szóval nem parázom :). Sok a munka. De egy cseppet sem bánom, legalább pezseg az élet. Tegnap volt egy nagy megvilágosodásom melóilag: a szobatársam srác egy jótét lélek. Nem gondoltam volna, sőt gyanakodva nézte erre a finomkodó stílusra, de tegnap leesett, hogy ő valóban egy ilyen igazi jó szándékú kedves emberke.

Tesómék románca egy pillanatra megingott, tesóm lelépett (ideiglenesen?)... kérdés, hogy ez csak egy sima balhé vagy vége a jegyességnek?
Bulvár híreinket hallották... a pontos idő: 10:21 :)))

2 megjegyzés:

spimonique írta...

A te blogod nehezen fogadja a kommentjeimet, többször kell próbálkozzak... lehet "forró a vonalad" ;)

Én meg tegnap jöttem rá, hogy a jó szándékot nem szabad eröltetni, mert attól, hogy valaki mindig panaszkodik nem azt jelenti, hogy változtatni is akar az életén vagy bármin... ùgyhogy ezután feladom a "terézanyùs" késztetésemet :)

Kata írta...

Mondasz valamit! Erre én is rájöttem, de arra is rájöttem, hogy néha saját magam mennyire rá bírok húzni valakire egy véleményt, és néha egyszercsak megvilágosodom, mikor teljesen össze áll a kép :)