2011. február 19., szombat

Kolléganő jön a céghez

Aki nem más, mint (ismét) egy osztálytársam. Múlthéten találkoztunk véletlen(?) a T-mobile-ba, mikor a számlámat akartam kiegyenlíteni és lemondani az előfizetésem, és miközben várakoztam, egyszer csak összefutottunk. Megkérdezte, mi járatban vagyok... aztán szó szót követett és végül előre kerültem általa a sorban és elintézte a befizetésem. Erre másnap írt, hogy ő szeretné ott hagyni a munkahelyét, és hogy olvasta, hogy nálunk felvétel van... aztán zajlottak az események, és most ott tartunk, hogy március elsejével kezd nálunk. Az a fura, hogy nagyon örülök, hogy segíthettem valakinek. Tényleg jobb adni mint kapni. Már csak az a kérdés maradt, hogy ezek a dolgok véletlenül történnek? Vagy van egy felsőbb erő, aki/ami irányítja?

Valahogy mostanában sokszor bizonyosul igaznak, hogy a jó dolgok (amiknek meg kell történnie), tökre sikamlósan zajlanak és pontról pontra minden stimmel. Jó, hogy vannak ilyenek :)

Nincsenek megjegyzések: