2011. február 23., szerda

Rohan az idő

Rohan ez a hét... tegnap elég brutkó túlórát nyomtunk le, ma meg elvileg a hét csúcspontja várható ilyen szempontból. De ezt már hét elején ledealeltük a kreatív igazgatóval. Tenderre is készülünk, meg iszonyat sok a meló. Úgyhogy tulképp sok más dolog nem is történik velem. Viszont szerencsére nem érzem azt, hogy leterhelnek a dolgok, sőt tegnap 8 magasságában is úgy éreztem, hogy jól vagyok és egy picivel sem lennék otthon szívesebben.

Aztán a másik nagyon fontos üzenetem Lacusnak szólna (ha véletlen olvasna). Köszönöm szépen a szövegeket, még nem sok időm volt belekukkantani, de nagyon hálás vagyok! És jó volna minél hamarabb találkozni, de már előre borítékolom, h ez a hét nekem fullon van :(.
Szóval addig is majd valahogy keep in touch :)

Nincsenek megjegyzések: