2011. március 16., szerda

ÁLhétfő

Hát hosszú küzdelem volt, de azt hiszem az első felvonásnak vége. Ezt most értem munkaügyileg is és az otthoni festés munkálatokra is.

Előszöris meló. Olyan brutális mennyiségű volt a munka, hogy nem kicsit csúsztunk bele a hosszú hétvégébe. Péntek éjjel 1-ig voltam bent, szombaton (mikor mindenki pihent) reggel tíztől este tízig. Már olyan szinten voltunk, hogy csocsóztunk az ügyféllel... Őszintén, ilyen még sosem fordult elő. Valahogy az ügyfél mindig számomra ilyen hidegen és távolság tartóan kezelt "fogalom" volt, de úgy látszik, hogy ez most így egy az egyben megdőlt :).

Vasárnap-hétfő: Festés. A legnagyobb szoba végül Eveliné lett. Mindenképpen töltök majd fel képeket, mert gyönyörű lett a fal. Az én szobám is változott némiképp, mert lett egyik falamon új szín, meg vettem egy szekrényt is. Mostmár csak egy függöny hiányzik és teljes lesz a kép.

Kedd: Az aktív pihenés és a feltöltődés napja. Nagyon régen éreztem már ennyire jól magam. A szép időnek köszönhetően gondoltam egy nagyot és bicajra pattantam (fáj is ma a seggem a nyeregtől rendesen). Elbicajoztam Rolhoz, majd találkoztam PRSsal. Nagyon jót beszélgettem mindkettőjükkel... sokkal többet ért most ez így mint egy mozi vagy bármi.

Szóval bár sok volt a munka és voltak holtpontok, de mégis boldognak érzem magam és a tavasz tudata csak fokoz mindent.
Ami egy kicsit hiányzik most, a baráti köröm másik része, akikkel most kicsit passzívabb a kapcsolatom. Tudom, hogy ez most csak egy állapot és változik majd, de mostanában nagyon hiányoznak nekem! Úgyhogy ha olvasnak, pusszantom őket!

4 megjegyzés:

Dorothy írta...

Merem remélni, hogy az utolsó mondatod kicsit nekem is szólt, mert részemről az érzés kölcsönös!!!

spimonique írta...

hehe cyber pussz nektek is :))

Kata írta...

pontosan rátok gondoltam, I♥U

Dorothy írta...

Jáj de jó, amikor mindenki szeret mindenkit!!!
Dorci most örül, és rózsás csókokat dobál az éter felé!!!
:)