2011. február 18., péntek

Borzalmas...

...filmet néztünk meg tegnap. "A negyedik". Azaz érzésem volt közben végig, hogy ennek a filmnek nincs egy összefogott sztorija, plusz egyáltalán nem volt katarzis érzésem a főküzdelem során, nem volt idegtépő harc és semmi. Na mindegy, a lényeg, hogy a barátokkal voltam. Nagyon szeretek mindenkit. Éreztem a rezgést, a csít :)

Amúgy Rencsivel sikerült kicsit hosszabban beszélgetni kicsit. Sokat röhögtünk és ez mindig úgy feltölt.

Ma meg zúzós nap lesz... De ledaráljuk :). Apropó, a hétvégén kis karitatív meló vár rám... egy kolléganőnek esküvői meghívót kell tervezni... lassan nagyüzemet nyitok :D, ez mostmár a 3. esküvői meghívóm. Egyébként élvezem nagyon!

Tegnap megkeresett az Ogilvy egyik exkreatív igazgatója, és munkát ajánlott. Tök jó, mióta felvettek csak úgy repkednek az ajánlatok. Mindenesetre nagyon kellemes visszacsatolás volt, és valahol mélyen nagyon örültem, hogy egyáltalán rám gondolt.

3 megjegyzés:

9er9o0 írta...

Irdatlan nehéz volt betölteni a blogod, nem tudom mi lehetett a baj..de csak sikerült! Sajnálom, hogy Dorotiszmísz nem jött el. Amúgy a film sztem is gagyi volt, pont a főjelenetnél volt olyan érzésem, mintha a Nickelodeon délutáni matinéjét nézem. A kis be-beszúrt fűrész-idézô szösszeneteket meg nem is értettem, annyira nem passzolt bele (minigolyófűrészke, alvadtvérben csúszkáló parkettapolírozó, stb..)

Most pedig megint egy szabadnap kéne, hogy kipihenjem magam, pedig délelőtt még visszaaludtam egy órára..

Kata írta...

itt a hétvége... :))

már majdnem 5000 ft-om van 200-asokból, most számoltam... még a végén tényleg lesz belőle valami kis nyaralás :)

Dorothy írta...

Dorotiszmisz is sajnálja, de hát a természet már csak ilyen...másrészről viszont ahogy olvaslak benneteket, azt hiszem semmiről sem maradtam le!!! :)
Ugye?