2011. február 6., vasárnap

Tegnap tárgyaltam...

...egy faszival meló ügyben, na nem akarom még a részleteit leírni, de úgy tűnik, hogyha minden jólmegy, szereztem egy állandó külsős melót a leendő cégünknek... pörög az agyam, és azt érzem, hogy jól mennek a dolgok (a saját cégünk alapozásában). Így ma folytatom a weboldalunk grafikáját, aztán ha igaz, meg kéne csinálni a levélpapirt is, meg PPT alapot vagy valami prezi alapot, amiben mutogatunk ügyfélnek.

Egyébként rájöttem, képtelen vagyok sokáig aludni. Ma addig aludhattam volna, ameddig csak akarok, én mikor keltem? Fél 8-kor :D. Na nem is baj, mert sztem jó az a mondás: "aki sokat alszik keveset él!"

Ja igen, hirtelen felindulásból giga leárazásban vettem tegnap két szoknyát, az egyik képét becsatolom, mert nagyon extra, a másik csak sima fekete:Soha életemben nem szerettem a szoknyákat, mostanában meg szinte csak azokat nézem, nem tudom... úgy látszik az ember meghülyül így 28 felé :D.

5 megjegyzés:

Reni írta...

Nem vagy egyedül az alvási igényeddel, ahogy "öregszem", már én sem igénylem a délelőttök átalvását hétvégén. :(

Dorothy írta...

Jó a szoknyád...irigylem is rendesen, persze nem gonoszul inkább csak amolyan "óóó de jó lenne nekem is egy" alapon....
De, abban is biztos vagyok, hogy rajtad jobban áll, mint ahogyan rajtam állna! :D
mindenesetre jó választás volt!!!

P--R-S írta...

Sokat aludni jó, cserébe sokat kell fennmaradni és megborítani a biológiát :)
Én ezt játszom.
Fogyjááál! De hogy nem enni este, az kemény..
Szoknyák előre, ki kell tapasztalnod, mi áll jól neked, egy nő nem nő, mindig csak nadrágban! Élj a lehetőséggel -KataSrác-, hogy mennyi féle ruhából és mennyi kiegészítőből választhatsz.

Névtelen írta...

ez a szoknya tetszik nekem is! KSI

Gergely írta...

Kata későn érő tipus :D SZOKNYA HEY :D