2009. július 29., szerda

fatboy slim

Gabesz és én napokig mesterkedtünk PRS meglepetés bulijának szervezésén, ami konkrétan nem is volt könnyű feladat, mivel PRS viszonylag nagyon gyorsan észre veszi, ha valami a háta mögött zajlik... nemtom talán ösztön :). Szal Hétfő-kedd nagybevásárlás + PRS lerázása telefonban... hivatkozás kedden: "Moncsival találkozom" (amit Moncsival az alibi miatt egyeztettem is), hétfőn meg csak szimplán: "dolgom van" :) - magyarázatok nélkül. Szóval megbeszéltük Gabesszel, hogy meló után egyből elmegyek hozzá, és mire PRS megérkezik, én elrejtőzőm, G egyből bekapcsolja a "happy Birthday..."-t és én előugrom a gardrobe-ból. Nos, minden pengén a terv szerint ment. Szerintem PRS kicsit zavarba is jött, de olyan aranyos volt, ahogy ott csomagolgatta ki az ajándékokat s közben megtáncoltatott engem, meg a Gabeszt :) is. Szal jó érzés volt. Kicsit a bicajos kesztyűvel kapcsolatban vannak ellentétes érzéseim, az nem biztos, h betalált, de a baseball sapka a 79-es számmal (amit mellesleg ő nézett ki magának) tuti, meg sztem a pink Mtv-s Zara póló is okés :).

BOLDOG SZÜLINAPOT PRS!
Fatboy slim:

2 megjegyzés:

P--R-S írta...

Szia KataBlóg.
Köszönöm a meglepetésbulit, asszem egy kis zavarbaesés bele is fér egy ilyen támadásba. A jövőre nézve: meg kell szereznem a Móncsi telszámát, az alaposabb alibikiderítés érdekében.(Végre egy alibi a Mó számáért) A csúnya HB song annyira elcsépázott, hogy az tényleg felb'sszantott, ennek tudható be, hogy lassúzni kellett velem :-D A kesztyű is öröm, de a méretcsere talán jót fog tenni. Fekete órák mellé jól is mutat az a fekete, + görkorizni is jó lesz/a régi/. A sapka tutter, de a pólóval má elhalmoztatok, ej nem kellett volna.. Most majd óvhatom a hátsóm, ezzel a feltűnő színnel mit fognak gondolni az emberek? L_sz_r_m Szóval köszi a titkolózós szervezést!!

Kata írta...

hehehe, mert olyan sűrűn görkorizunk :)))... nem baj idén már 2szer eljutottunk a tervezésig legalább :)