2009. augusztus 3., hétfő

Mire jó 1 szabanap Stornyán?

...háááát, nem sok mindenre :). Meglestem az "újszülött" kutyinkat, ami azt hiszem mégsem boxer-német juhász keverék... de vajon akkor mi lehet és főleg kitől? A színe: szürke... ha ember lenne tuti a Kvazimódó nevet kapná. Megpróbálom lencse végre kapni, de egyelőre Lizike nagyon őrzi... meglátjuk.

Szombaton végre volt angol. Szenvedtem is a szenvedő szerkezettel, meg a tanárnénimmel is. Na mindegy, már nagyon unom a banánt... kár, hogy nem lehet a tudást tölcsérrel beleönteni a fejembe... Legalább a főisi ennyivel jobb, ott tejelsz ezerrel és előbb-utóbb megkapod az áhított diplomád. Amúgy ez most aktuális is, aug. 20-ig ki kell fizetnem az első félévet (laza 180 000), plusz elindultak a járulékok, itt egy diák ig. pénz, ott egy ügyintézési díj, és ez még csak a kezdet. G_ci jó voltam, hogy mostanra időzítettem a szemcsi témát is, na mindegy, még bírom...

Kéne intézkednem OTP-be, csak lustaság van, asszem inkább alszom egyet :)

(szerk.)
délután anyával szakszerűen talpmasszáztunk, azaz kitapintottuk (a jegyzetek alapján) az összes szerv idegvégződés-pontját. Kb olyan 80%át megjegyeztem... azt hiszem érdekel egy kicsit a téma :)... talán érdemes lenne gyakorolni :)))

Nincsenek megjegyzések: