2009. július 5., vasárnap

ST(tiv-)ORNYA parti

Életem első gasztronómiai bejegyzése. Ez azt hiszem némiképp sejteti, hogy mennyire vagyok konyhatündér. De ezt most szépen lépésről-lépésre archiváltam, hogy csoroghasson mindenki nyála :).
Szóval a küldetés: gárden parti... ergo pácolt hús. Serc perc alatt összedobtam a páclét, kb az összes fűszert beledobtam amit otthon találtam, különös tekintettel a fokhagymára, borsra és mustárra.
(a döcögős kezdet)
(itt már nem én, hanem a husi a pácban)
(már majdnem kész)
(ez már csak történelem...)
Azért az esti karaokézást nem feltételeztem volna magunkról... a repertoire-omból: őőő kis respect Jacko-nak (Heal the World), Robbie Williams (Angel), Beatles (Yesterday)... a többire nem emlékszem már :D...és leglelkesebb olvasómnak, Erikának sok pussz Szfehérvár környékére! :***

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Benne leszek a tvben:)))
JÓ volt,ez a sütés főzés.A Karaoké,pedig élvezhető volt a hátsó sorokból.A végét nem kivántam volna senkinek:((Telefon tisztitás-szétszerelés-keresés-összerakás:(( De legalább minden szép és jó volt.Vissza vissza:)))

Kata írta...

hááát igen, azaz asztal nagyon megborult a végén. Az volt a baj, h Lizike láthatatlanná vált, Virág meg megbotlott benne.

De remélem a telónak semmi baja :)