2009. július 2., csütörtök

Szerda - (olcsó)Mozi - SE!

...és ezzel össze is van foglalva a tegnapi mozi élmény. Ó én kis naiv, réten szaladgáló vidéki szőke lány, hogy azt hittem sikerülhet a pénzünkért megnéznünk egy filmet... de SE! Télleg recesszió van! Mindenki a szerdai occsó mozira feni a fogát... szóval így is harcoltam az idővel, hazabicajozás melóból (kb új rekord részidő született), majd gatyából ki, fürdőbe be, ruha fel, kaja 0, békávé, Deák tér, negyednyóc (még épp jókor), meglesz az a félnyolcas mozi, Gabesz (no gebasz) padlógáz, Aréna pláza, rohanás fel, és a látvány: ameddig a szem ellát tele emberrel, kígyózó sor, ilyen szamárvezető szalag kacskaringózott és vezette a népet. Ekkor veszett el az esély a fél nyolcas filmre. De jött a nagy ötlet PRS fejéből, akkor legyen fél kilences a WCC-ben. Oké, ismét mosoly. Kocsiba be, ablakot le, könyököt ki, kettesbe be (végre eszembe jutott a híres Belga is:) ). És teleportálódtunk egy szempillantás alatt. Nos, itt már a hasam nagyon jelzett, valami a délután nagyon kimaradt, úgyhogy közöltem a srácokkal, hogy én itt most enni fogok, addig áldozzák fel magukat sorbanállásilag. Így is lett, de állítólag itt még durvább volt a sor (majdnem azt írtam sör... ez a megszokás?). Úgyhogy inkább kajáltunk egy nagyot, és kimentünk a két srácommal romantikázni a Duna partra. Szerencsére ők ketten nekem már önmagában is mozi műsort nyújtanak, úgyhogy nincs bennem hiány érzet szikrája sem.