2009. július 14., kedd

Reggeli blőe

BKV-vel jöttem ma. Már a buszmegállóban leizzadtam... de nemcsak én, hanem egy csöves is a buszon, és pechemre pont oda sikeredett felszállnom, ahol ő ült. A busz tele, émelygés a gyomorban (a szagtól). Egyszercsak gondolt egyet a csövi és felállt. Odajött az ajtóhoz (mert köv. megállónál le akart szállni), konkrétan már majdnem elhánytam magam, ott öklendeztem vagyis visszafojtottam az öklendezésem és próbáltam úgy állni, hogy még véletlenül se érjen hozzám. Úgy éreztem megállt az idő, és mi van ha elájulok és Ő akar majd mesterségesen lélegeztetni?! ...és persze mindenhol pirosat kaptunk, már átkoztam magam, hogy miért nem jöttem bicajjal. És egyszercsak megtörtént a CSODA. Bus stop a láthatáron. Én úgy szálltam le, mint akit puskából lőttek ki :)

Amúgy mindenkinek jó reggelt :)

Nincsenek megjegyzések: