2009. június 17., szerda

Vitaminpótlás

Nem akarok minden post-ban a biciklizés témával kapcsolatosan írni, de olvasgattam a neten és érdekes dolgokat találtam, miután észrevettem magamon pár tünetet. (Példul tüneteim: izomgörcsök, szemrángás, esetenként látászavarok.) Arra emlékeztem, hogy ez valamelyik vitaminnak a hiánya.

A sportolás következtében az embernek fokozottan figyelnie kell a szervezetére, ugyanis nagyon durva adatokat olvastam. Pl. dupla mennyiségű vitaminra van szükség! Az én esetemben - aki ezer éve nem mozogtam semmit és most hirtelen bicó - ez különösen érvényes. A szervezetem jelez.

Szemrángás: tipikus tünete a kalcium hiánynak.
Izomgörcsök: ugyanígy a magnézium hiánynak. Sőt a magnézium hiány még stresszt és alvászavarokat is okozhat.
Ezenkívül, most elkezdtem étel kiegészítésképp vasat szedni... ebből bajom nem lehet.

1 megjegyzés:

Kata írta...

kösz Carlos a Kalcium pezsgő tbl hozzájárulást :)