2009. június 5., péntek

Róna

...valaki hallotta már ezt a sörmárkát? Mert én krvára nem. Szóval tegnap mentünk lányokkal Ráday utcába kiülni, és mivel kicsit kikészítő napom volt, úgy gondoltam legurítok egy sört (hehe, ez most nem kicsit hangzott úgy mintha atom alkesz lennék :))) ).
Nos, itt csak "Róna" márkájú sör volt csapolva... hadd ne mondjam, hogy az íze milyen fos volt.

A meló helyemen is csak a bonyodalom van. Mióta itt vagyok hullámszerűen 2 havonta van egy ilyen félelem időszak... STABILIZÁLÓDÁST szeretnék már, csak egy kicsit.. hogy nemá penge él legyen egyfolytában.

És itt az első panaszom a Mac-re. Munkámban is, otthon is Mac felhasználó vagyok, és eddig biztonsággal állítom, hogy nem volt semmiféle kompatibilitás beli gáz a Mac-kel (mert ugye ezzel riogatják az embereket). Viszont most egyéb befolyásoló tényezők következtében bankot váltottam és úgy gondoltam, hogy igénybe veszem az iternetbanki szolgáltatásokat, mert ugye így majd mennyivel könnyebb lesz az élet... Hát a nagy szrt. Egyelőre a AXA intenetbank programját nem optimalizálták Mac-re, így se melóba, se otthon nem tudom aktiválni. Bár van egy laptopom, ami PC, de az meg ugye Stornyán van. Szal így most megy az agyalás mi legyen, mert én akkor is internet bakos felhasználó akarok lenni :S

2 megjegyzés:

fjoord írta...

Rona-beer: A pesti etteremben voltatok? en meg csak ott ittam ilyen sort, felbarna, ugye?

netbank: probald mas bongeszovel. camino, pl vagy opera. safari altalaban eselytelen. firefox neha. 2-bites mondataimat ezennel lezarom.

Kata írta...

róna:
sima sör, nem barna (azt alapba nem szeretem). Egyébként a helyfelismerés telitalálat :)

netbank:
ami valójában nem webes felületen történik, legalábbis az AXÁnál nem. Kell letölteni hozzá egy segédprogramot vagy mi. Mikor megláttam a kiterjesztést (exe), már tudtam, hogy ez gáz lesz, és persze az is lett. Próbált valamit konvertálgatni a gépem, szintén sikertelenül és ennyibe maradtam egyelőre :(