2009. június 8., hétfő

2009.06.06. - AltTrend2009 @ Gumigyár

Először is én a részemről imádom az indusztriál bulikat. A helyszín töKkKéletes volt. PRS-sal ismételten sztereóban fotóztunk. Ez a Soundhead-nek nem kifizetődő, mert ugye egy ember munkája kiesik, viszont kb én így semmit nem keresek belőle, szal az igazi vesztes én vagyok... ennek megfelelően a fotózás részét is jól ellinkeltem. Mostanában kicsit úgy veszem észre, hogy nem is veszem annyira komolyan az egészet, mint ahogy azt kellene. most is mit csináltam? Nagyjából szórakoztattam magamat, meg találkoztam pár kolléga arccal (2.), velük is dumáltam, meg a koncentráló PRS-t is szórakoztattam. Apropó PRS... ő állvánnyal jött fotózni (1.). Ezzel lekőrőzve az eddig valaha élt partifotósnemzedéket :D. A koreográfia sosem lehet elég :))), de ezt az exhibicionizmust bírom benned, szal PRS ne változz meg soha plíz :))).
Zene:
A dárenbéz garázs kifejezetten jó volt. Ismerem ezt a dj gyereket (4.), voltam már egy olof palme házos bulijába is... ott is tetszett és itt is. Bár PRS szerint szegényke ilyen "elő- vagy utózenekar", sose fő dj. Palotai (3.)... jézus, bakker most már nem tudom minősíteni. Úgy néz ki, mint egy mozgássérült. Ezenfelül a feje is ilyen szétunt és a zenében is megnyilvánult ugyanez. Tudom! Mindenki Palotain nőt fel, tisztelni kell, na de akkor is, tudni kell(ene) a csúcson abbahagyni.
A többi helyszínen nem töltöttem sok időt, úgyhogy no comment.

és íme a dárenbéz táncom:

Jaaaa, és a képsor nézhető, klikk.

Nincsenek megjegyzések: