2009. június 19., péntek

költözés 2.0

Mekkora szívás... este elmentünk lazulni Moncsiékkal, nem kicsit megcsúszva, most meg már 8:40kor itt ülök melóhelyen. Mondanom sem kell, hogy még nincs senki és még vagy egy órán keresztül nem is lesz.
Tegnap bakker hoztam a jól megszokott formámat. Szervezés az nulla. Meló után elmentem Dorcihoz filmeket másolni, jobban mondva megosztani, mert ugye én is vittem párat, miközben Hilda hozott nekem vacsorát, de a tripla csavar kedvéért Moncsihoz vitte, mert ők együtt jöttek. Mi meg szarakodtunk a töltögetéssel, majd mire végeztünk, abban állapodtunk meg, hogy majd a Liszten találkozunk valahol. Na én persze ebéd óta egy falatot sem ettem, vártam a halacskámat (by Hilda), csak éppen lemaradt a számításból, hogy így már Hilda nem cipelgeti nekem a Liszre. Így konkrétan éhgyomorra piáltam tegnap. Mostanában elég sok probléma van a melóhelyen, meg a lelkivilágomban is, úgyhogy nem fogtam vissza magam.
Kábé most úgy ülök itt a gép előtt, mint egy rakás szar. Jól megoldottuk elméletben az élet nagy problémáit ismét, habár a véletlen/sors téma most is bukott. Az egész Isten/sors elméletre, továbbra is egyetlen érv van, ami megdönthetetlen: ez pedig maga az élet. Boncolhatjuk ezt az ősrobbanástól, a mikroorganizmusokig, akkor is... egyszer csak a nem élőből (kvázi halottból) élő szervezet születik. Erre nincs magyarázat. Vagy ha van, azt nagyon figyelmesen meghallgatnám. Nah mindegy, persze ez most nem számít, ettől még szarul vagyok. Ráadásul annyira bekészültem, hogy hazatekerni sem bírtam... azaz bírtam volna, de az egy életveszély lett volna. Így PRS-nál aludtam, aki szerencsére a belvárosban lakik. Konkrétan ez az oka annak is, hogy most itt ülök már "hajnalok hajnalán".
Ma meg megint költözik az iroda. Januárban lentről fel, mostmeg fentről le. Na ennek meg mi értelme... számomra kezd nevetséges lenni ez a folyamatos átszervezés. Ráadásul utálok költözködni. Én a szokások rabja embertípus vagyok, nem nagyon bírok gyorsan asszimilálódni. Na mindegy, majd megszokom, ahogyan máskor is. Dobozolás yeah!

Nincsenek megjegyzések: