2013. május 7., kedd

WIEN 2013

Schönbrunni szökőkút

Gloriette

Schönbrunni szoborcsoport

Végre feldolgoztam egy adag fényképet a bécsi utunkból. Még jönni fog egy adag, de egyelőre ennyire futotta. A fotók érdekessége, hogy iPhonnal készültek, egyáltalán nem állítgattam semmit, majd rátoltam egy kis otthoni utómunkát. Sajnos szar volt az idő (borús, szeles), ez a fotózásnak sem segített (enyhén szólva). Itt a baloldali képen sikerült a Gloriette kilátóban megörökíteni az én kis családom, háttérben a város... bár ezt kimondaná meg :)
Egyébként nagyon tetszett a Schönbrunni kastély, igazából kb felét sikerült normálisan megnéznünk ennyi idő alatt, mivel baromi nagy. Szóval ide is vissza kell még térni :) A labirintus volt azt hiszem a legjobb élmény. Főleg testvéremen láttam, hogy egészen visszament a gyermekkorba, ő volt a felderítő :D. Nagyon jó volt. Bécsi tapasztalat: drága parkolás, hasonlóan szép város, mint Budapest, átlagos árak, Pubokban LEHET dohányozni (ez már furcsa volt nekem, és inkább negatív).

1 megjegyzés:

spimonique írta...

de durva, hogy ott még dohányoznak kocsmákban!!! Azt hittem már csak Kelet Európára jellemző :(