2013. május 6., hétfő

Holiday in may

Túl vagyunk az idei első szabadságon. Természetesen nem hazudtoltam meg magam, mert azért az utolsó kettő nap a biztonság kedvéért munkával telt. Nem bánom, mert ugyebár az idei terveim egyike minél több pénzt keresni a majdani lakásom megszerzése érdekében, így hát be kell iktatni az áldozatokat. Viszont a szerda-csütörtök-péntek zseniálisan sikerült. Mostanában már más hozzáállással indulok haza, belátom, hogy a dolgok megváltoztak, nem szabad h különleges elvárásaimnak lennie, és ha így megyek, akkor pozitív lehet az élmény.

Szerdán majálisoztunk otthon, mely nem sikerült olyan jól mint tavaly, mert valahogy most a városban nem volt olyan nagyszabású a rendezvény mint  tavaly, de azért nem volt rossz, fagyiztunk, söröztünk, ahogyan azt kell. Aztán persze meglátogattam mamát is. Sütött nekem meggyes pitét, a kedvencemet. Természetesen hozta a szokásos magas színvonalt :).
Csütörtökön kerti sütés Vasiékkal, náluk. Mondjuk vicces, mert tulajdonképpen azonkívül, hogy kint kajáltunk, minden bent készült. Vasi aranyos volt, mert kikészítette a grillezőt, majd végül megállapította, hogy nincs kedve utána takarítani, meg amúgy is bármikor eshet az eső, így inkább a kaját bent csináltuk. Fantasztikus finom lett. Fel is jegyeztem a receptet, talán a héten újra is csinálom, isteni. Aztán futottam is mindkét nap, úgyhogy a sok elfogyasztott kaja miatt nincs olyan brutál lelkiismeret furdalásom, de még így is felszedtem sztem egy kilót.

Nincsenek megjegyzések: