2013. május 13., hétfő

Kupon napok

Jól beleszaladtam a hétvégi kuponnapokba, és megint elköltöttem egy zsák pénzt Clinique cuccokra. Egyszerűen tökéletes a cég üzletpolitikája, és hozzátenném nem azért mert a lehúzást állítja központba, hanem mert ad lehetőséget arra, hogy úgy kipróbáld a termékeit, hogy közben ne kelljen direktbe megvásárolnod. Most igazából egy majdnem 15 000-res szemránckrémet vettem magamnak, de a kuponoknak és a törzsvásárlói kedvezménynek köszönhetően kaptam még egy 8500 Ft értékű csomagot (6 kisebb kiszerelésű termékkel)+ 2000 Ft kedvezményt még külön. Teljesen elégedett vagyok, a Nike és az Apple mellett a Clinique a harmadik legkedvencebb márkám.

Egyébként alapvetően dolgos hétvége volt, nem mondom hogy nem sunnyantottam el a hétvége felét, de azért szakítottam időt melóra, és most elmondhatom, hogy a két verzió közül az egyik elkészült.

Nincsenek megjegyzések: