2013. május 14., kedd

Munkaköri leírás

Ma végre 2,5 év után megkaptuk. Egyébként még mindig gagyi grafikus vagyok a cégnél, és totál elkeserít ennek papírra égetése. Mondta Misi olvassam át, majd holnap átbeszéljük. Mit beszéljünk meg? Hogy egy utolsó senki vagyok a cégnél és mindenki utasíthat, bármivel? 3 márkát vezetek mostmár segítség nélkül, de ez még mindig kevés a jobb megbecsüléshez. Nem tudom, néha kicsit elegem van, mert azt érzem, hogy ennél jobbak a képességeim. És abból is elegem van, hogyha kicsit is hibázol (ja igen, hibázni is az tud, aki dolgozik), akkor meg vagy érte basztatva. Ma véletlen bementem az accountokhoz, és pont elcsíptem, hogy a mai nyomdai hibámat beszélgették a hátam mögött. Ehhez persze csak gratulálni tudok... és ösztönösen mit csináltam? Szabadkoztam, hogy véletlenül nyomtam el valamit stb... gááááz ez ami itt lett. Úgyhogy csalódottság jellemzi a napomat, már ami a munkát illeti.

1 megjegyzés:

music írta...

Great Blog !!