2013. május 18., szombat

Eurovízió

Ma futottam, főztem (megint), takarítottam, megnéztem a Star Treket (hogy elmehessek moziba az új részére), és éppen az Eurovíziót nézem a tévében. Azon gondolkodom, hogy mit is gondolok én valójában a magyar ByeAlexről? Azt hiszem, hogy óriási mázlista :D, aki röhög a markában, és véghez viszi az elképzeléseit. Igazából az esélyeket tekintve valszeg a végén fog végezni (mert mindig a végén szoktunk), de legalább egy dolog tuti: ez most akárhogyan is nézem, legalább egyedi dal.

Ma rengeteg időm volt gondolkodni. Szeretem az ilyen napokat, mert rendbe tudom tenni a fejemben, hogy merre is tart az életem, jó-e amit csinálok stb. Szakmailag összeszedettnek és stabilnak érzem magam, meg lelkileg is megvan az egyensúly, ami amúgy a legfontosabb állapot az én álláspontom szerint, csak pici dolgok hiányoznak, de összességében rend van.
Holnap, holnapután munka vár, úgyhogy el kéne már húznom aludni... Hello éjszaka!

Nincsenek megjegyzések: