2013. május 10., péntek

BAM!

Bringázz a munkádba kampány. Úgy nézem a tegnapi nappal teljesítettem a kötelezettségeimet, már ami arra vonatkozik, hogy jogosult legyek az oklevélre. Egyébként még 26-ig tart a kampány, úgyhogy ha nagyon szigorúan vesszük, még az is tudja abszolválni, aki most kezdi.

Egyébként tegnap kicsit undorító nap volt itt a cégnél. Megint beindultak a szervezkedések és az elmarási dolgok. És sztem a vége megint tisztító tűz lesz. Nem akarom kifejteni, hogy kinek a szervezkedése, de megint a hányinger kerülget az eljárástól. De egyébként jó is történt, hiszen tudtam négyszemközt beszélgetni az accountommal, Krisztával és Misivel. Krisztával rendeztük a kapcsolatunkat és őszintén elmondtam neki, hogy mit érzek a céggel kapcsolatban és Vele. Majd Misi átjött hozzám és elkezdtünk beszélni a státuszomról. És elmondta mi volna az elvárása tőlem. Amit eddig abszolút nem tudtam, hogy nekem koordinálnom kell operátorokat, és olyan szinten kell ezt, hogy ellenállásba ütközöm, akkor is véghez kell vinnem és erre a módszereket meg kell találni magamnak. Illetve Yucussal (a szobatárssal sokkal többször kell egyeztetnünk munkákról.

Rákkattantam a francia zenékre.

Nincsenek megjegyzések: