2010. január 15., péntek

"A változás mindig kihívásokkal jár. "

- ezt a gondolatot találtam kedvenc könyvemben (Andrew Matthers), mellyel éppen most terápiázom magam :)

De amúgy egyetértek vele, kihívásokkal jár a változás, nekünk meg szükségünk van a kihívásokra. Sokszor hajlamos vagyok a belustulásra. Inkább megfelel a közepes, mint h fognánk magunkat és változtatnánk. Pedig sokszor igazolt már az élet, hogy a változás jó. Segít megújulni, segít, hogy jobban érezzük magunkat.

Egyébként most, hogy ne legyen olyan egyszerű az élet egyik lakótársunk bejelentette, hogy elköltözik. Elsőre a teljes depresszió kapott el: nem létezik ilyen, se állásom, se normális magán életem és még a lakás kérdés is elkúródik. De aztán kb egy nap önsajnálat után megpróbáltam szembe menni a problémával. Most úgy néz ki, hogy volna egy lány, aki jönne hozzánk. Örülnék neki ha új színt hozna az életünkbe. Sőt valahol vágyom is erre a változásra.

Meló kérdés: tegnap voltam egy új helyen állásinterjúzni. Első kör. Azt hiszem jól sikerült.

Nincsenek megjegyzések: