2010. január 11., hétfő

Hétfő reggeli összegzés

Hétfő van. Azt hiszem végeztem a vizsgaidőszakkal. Minden vizsgám lezajlott, még három eredményt várok, amiben kételkedtem annak már megvan az eredménye. Úgyhogy egy hónap pihi és következik a második szemeszter. Könnyebb leszek egy zsák pénzel... Állásilag még mindig semmi. Múlthéten külsőztem 2 napot, plusz van két futó projectem, de semmi konkrét hír. Meg ahogyan nézem hirdetések sincsenek.

Szinte fura, hogy nem kell tanulnom :), de erősen azt érzem, hogy nekiállok egy program (flash) megtanulásának, így autodidakta. Lehet, hogy nem fog menni, de egy próbát megér :).

Szombaton voltunk moziba, tyűűű de tetszett a film. Derült Égből szerelem címmel. Egyébként azt figyeltem meg, hogy ez egy iszonyú megosztó film. Sztem azért, mert kicsi a célcsoportja. Az egyetlen zavaró tényező az volt, hogy egy csaj a film elejétől a végéig rugdosta a székemet. Nagyon durva 10 centis kilengéseim voltak :))).

Nincsenek megjegyzések: