2010. január 16., szombat

Metaxáció

ExOgilvy buli, péntek. Na szép. Emlékeim szerint a McCann-ből majdnem több ember volt jelen, mint Ogilvyből. Vicces. Kicsi a világ... vagy kicsi a reklámszakma. Moncsi barátnőmmel mentem. Egy dolgot hibáztunk el :DDDD; PRS-nál előtte legurítottunk egy-egy pohár Metaxát. Úristen az a pia kőalkeszeknek való, kegyetlen ütős (nem nekünk való)... úgy megcsúsztunk ezáltal mindketten, h azóta is próbálkoztunk rekonstruálni az eseményeket, de csak foltszerűen vannak meg dolgok mindkettőnknél :)... ha valaki emlékezne, légyszi jelezze, hogy nagyon szánalmasak voltunk-e :).
(A plusz poén, hogy nem éreztem másnaposságot, thx oda fentre érte!)

Ma meg ismét hírt kaptam: átjutottam a múltheti állásinterjús cégnél a második fordulóba. Így ismét próbamunka, jejeje... hát nem gondoltam volna, hogy ilyen rutinos állásinterjúzó leszek :D

Nincsenek megjegyzések: