2010. január 30., szombat

nefürgyéle

Néha rendet kell rakni fejben és néha nem árt magunk körül is. Az én életem éppen keresi a rendet. Nem mondom, h nem hagyott némi maradandó károsodást ez a 4 depis hónap, de minden csak nézőpont kérdése, hiszen te azt magadban értékesítheted is. Hátrány, ami valójában előny :).

Jövő hétvégén nekilátunk a festésnek (mielőtt megérkezik az új lakó). Juppi... elkezdtem kipakolni a felesleges dolgokat a fiókjaimból, szekrényemből, így az életemből. Nincs is felszabadítóbb mint a sok lomtól megszabadulni. ...Szeretem a jelképeket, hatnak a lélekre :)

Hamár rendszer:
vajon hányan vannak a képen?

4 megjegyzés:

P--R-S írta...

Elmondom kívülről, hogy ennél mélyebb depid sose legyen, és igazából ebben a 4 hónapban is csak minikríziseid voltak, szóval jól nyomod, KataHarcos!
Az meg, hogy magadban értékesíted a depit, az mit jelent: rámentél a self-biznisz vonalra, és bennmarad, adod-veszed? Szerintem vedd ki a depit az életed portfóliójából!

Kata írta...

Rajta vagyok!

bizonyos szituációkat ki tudok kerülni, vagy legközelebb tudok ellene tenni vagy ha mégsem, akkor is talán kevésbé fogok pánikba esni.
Tapasztalat - amit átadhatok másoknak... ilyesmikre gondolok :)

és neked is köszi a kitartást!!! :))

Névtelen írta...

10-en vannak a képen! Üzenem ezt én Kuit asszony, aki kezdek megvilágosulni, hogy Téged csak így lehet szóra bírni, ha ide írok!
Szégyelld magad kedves Katy King!

Kata írta...

Kuti asszony hiszek neked :), és is szégyellem magam!