2010. január 2., szombat

20100102

Úh, új évtizedet nyitottunk. Nézzük számmisztikailag: 2+ 0+1+0=3. A 3 mindenképpen jó számnak tűnik. Bár ha logikusan nézem a tavalyi évnél szarabb évem konkrétan egyszerűen nem lehet :). Mármint persze hazugság lenne azt mondanom, hogy minden tekintetben szar volt, mert nem, sok dologban előrelépés és fejlődés, de 2008-nál jelentősen gázabb. Idén azt hiszem a legfontosabb fogadalmam, hogy tanulok ezerrel. De tényleg. És ma is ezt tettem: jó kis szociológia megfűszerezve sajtó- és méditörivel :).

Szilveszterem egészen érdekesen alakult. Hiszen 31-én és 1-én is dolgoztam. Ilyen még sosem volt és olyan sem, hogy 31-én este egyedül voltam otthon. Konkrétan éjfél előtt bealudtam csak az éjfél kedvéért keltem fel, majd ismét aludtam tovább. A legdurvább, hogy nincs hiányérzetem, nincs olyan érzetem, hogy lemaradtam valamiről és végképp nem estem depresszióba az egyedülléttől, pedig megmondom őszintén, azért bennem volt, hogy hátha rámtör a magány és az ilyenkor szokásos kényszerképzeteim, és nem :).

Visszagondolva az ünnepekre, kellemes volt. A családom egyik fertályában egész nagyot csalódtam negatívan, míg a másik fertályában pont ellenkezőleg pozitívan, pontosan fordítottan arányosan ahhoz képest, ahogyan felnőttem és hittem. Érdekesek ezek a megvilágosodások is, a pozitív csalódásom melegséggel borította el a szívem és úgy éreztem végre 26 év után megtört a jég, vagy legalábbis elkezdett töredezni és talán egyszer majd lesz belőle valami :). A negatív csalódásaimat egyszerűen nem is tudom értékelni, ha szabadna ilyet mondani, hihetetlen volt a sötétség és a primitívség, na de ilyet nem mondunk :)))), úgyhogy annyit mondok, kicsit elbeszéltünk egymás mellett, valszeg kevés piát ittam és nem tudtam felvenni a ritmust a családi átlaggal :D.
Anya viszont nagyon aranyos volt. Sütöttünk-főztünk együtt. Óriási halászlézabbantás volt és muffin gyártás without fatörzs torta, de sebaj :).

Aztán 30-án Dáviddal szerettünk volna elmenni mozizni egyet, ami önmagában még nem is lenne érdekes, de valami olyasmi történt, ami még soha-soha :). A Lurdy-ház mozijában befagyott a jegykiadó rendszer, így minden foglalt jegy bukta. Azt mondták 10 éve nem történt még ilyen. Szegény Dávid, kábé egy évben egyszer ment volna moziba, az sem jön össze, nem is tudom: Pe(A)ch :).

ŐŐŐŐ más nem jut eszembe. A heti vizsgák durvák lesznek, márcsak azért is mert hétközben nem lesz időm tanulni. Úgyhogy szorítást kérek :)

BÚÉK

Nincsenek megjegyzések: