2010. január 7., csütörtök

No comment!

Idézet a suli levelezésemből:

A kérdés:
“Sziasztok,

én azt szeretném megkérdezni, aki már volt szoc. vizsgán, hogy itt is
lehetett plusz lapot kérni még a dogaíráshoz, illetve, ha igen az
fejléces volt vagy csak sima papír?
köszi Mindenkinek a kidolgozásokért is.

A válasz:
“Hello, gondolom lehet kérni. De emlékem szerint, egy A4 lap a
vizsgalap, az első oldalon van az összes feladat, Az esszé kérdés
pedig legalul, tehát van legalább egy komplett üres oldalad a
kidolgozásra. Persze tök jó, ha ettől többet írsz egy filozófusról, de
az mondjuk valószínűleg furcsa lenne, ha nem ott kezded, hanem egy új
lapon.
(feltéve ha a kérdésed mögött az állna, hogy a pótlapok cinkeltek-e és
hogy viszed magaddal a filozófusodat)”


Na kész, én itt rögtön fejbelövöm magam. Ha ez megy a főiskolán, akkor nem érdemes nagy elvásárosak támasztani máshol sem... nem?

5 megjegyzés:

Dorothy írta...

Annyira sajnálom, hogy ilyen rossz tapasztalataid vannak, de annak nagyon örülök, hogy te más vagy!!!
Maradj mindig ilyen, de ha lehet, ne akaszd fel maga...KÖSZIII!!!
pusziii :D

Dorothy írta...

ja, és ne is lődd fejbe magad...kösziii!!!

Kata írta...

hehehe, nem tenném, inkább csak szórakozom rajta :), plusz gyűjtöm az utókornak a tapasztalatokat :***

Névtelen írta...

Én meg most nemm értem, mit nem értesz...?! Én is azt gondoltam, hogy lapot akarsz cserélni:) De komolyan! Ezt akkor elmagyarázod? Boszitapcs! :)

Kata írta...

ezeket nem én írtam, EGYIKET SEM!!! ÉN nem puskázom alapba!!!