2009. december 14., hétfő

vasárnaPI CSAlódás - Fame

1/10. Én még így nem osztályoztam filmet, de ez valami katasztrófa volt. Gergővel mentünk el megnézni, de se neki se nekem nem jött be. Azt sejtettem, hogy ilyen táncos/énekes film lesz, na de azt nem gondoltam, hogy ennyire nem tudják felfűzni egy épkézláb sztorira. Idegesítő volt az összefüggéstelen részek egymás után következése. A helloween bulit még azóta sem tudom, hogy jön a képbe és h abban a részben minek kell örülni... na mindegy. Az uccsó 10 perc hatásos volt, legalább megpróbáltak arra rámenni, hogy az uccsó érzés odaverjen, de ez édeskevés ahhoz, hogy a maradék másfél órát alig bírtam túlélni.

Ma tanulok, meg várom a második fordulós próba melót, ja mert nemtom hogy írtam-e, de átjutottam (az állásinterjún) az első fordulón. Taps-taps-taps.
Aztán jövőhét ilyenkor már otthon lógatom a lábam és várom a karácsonyt és nagyokat kajálok. Jah, és most már körvonalazódnak a szilveszteri tervek is. Napközben dolgozom Dorcival, aztán estére is valami közös program félét ejtünk meg. Nemsokára meg kell írnom az éves összegzésem... izgi lesz, de sajna nem éppen happy end-es.

Nincsenek megjegyzések: