2009. december 3., csütörtök

Pizza ízű Mozzarellás csirke, avagy a túró-rudis muffin

Amellett, hogy beteg vagyok és a mai napot szinte teljesen átaludtam, azért vannak élményeim. Elhasználtam egy zsák zsebkendőt, plusz legalább5 liter folyadékot legurítottam.

Szerda este meglátogatott Rencsi és Gergő. Főztünk. Most egész komolyan beszélgettünk, szeretem az ilyen beszélgetéseket, mert tényleg közel hoz. Rencsi muffinjáról fotó bizonyíték is van:
Nagyon finom volt, Gergő sztem legalább 6-ot megevett a Mozzarellás csirke után, amit szintén közösen követtünk el :).

Azt az egyet sajnálom, hogy míg beteg vagyok nem nagyon tudok tanulni, egyfolytában majdnem bealszom a füzet fölött, amint elkezdem olvasni. Pedig most aztán minden körülmény adott volna a nyugis tanuláshoz. Állás kérdéssel nem tudom mi van. A héten nem dolgoztam és egy hangot sem hallottam, hogy mikor kellene mennem legközelebb. Nyomasztó? Hát nem kicsit.

Vészesen közelít a karácsony. Az a baj, hogy nem érzem azt, hogy idén nekem jó karácsonyom lehetne. Valahogy minden olyan kusza... ami nem is lenne baj, ha én nem egy rend szerető, rendszerben gondolkodó ember lennék. Így kicsit nehéz kezelni és kézben tartani a dÓgokat.. Jó lenne ha minden probléma még idén megoldódna, utálnám, ha jövőre kellene átvinni megoldatlan problémákat.

1 megjegyzés:

Gergely írta...

Koszonom a diszkret szamot ami a muffinjaimat illeti. A valosag: 10 darab a helyszinen + 2 elcsomagolt masnap reggel, emellett persze a 2,5 szelet mozzarellas csirke, es az eloetel tudorudi.. Kinos :)