2009. december 25., péntek

Nyugodt ződ*

*fater mondása.
Nem is tudom, most azon gondolkozom lassan érdemes lenne összegyűjteni apám aranyköpéseit, mert meglehetősen sokszor táplálkozom belőlük és olyan szellemesek és igazak. Ilyenkor rájövök, hogy mit keresek az életben: az egyéniséget. Kevés olyan ember van, aki más vagy aki látja benned, hogy más vagy. Büszkeséggel tölt el visszaemlékezni apára, ki hihetetlen egyéniség volt. Egy dolgot sajnálok, hogy nem ismerhettem belőle azt a szeletet ami őt eljuttatta odáig, hogy bevállalja magát, nem ismerhettem a sikereit, pedig valószínű ez jellemzi őt igazából. Amit én ismertem belőle már csak a maradék, a lecsúszás. Bár én azt is szeretem benne, az elejtett igazságokat. Sokszor szeretném, h az életben legyen egy logika vagy egy megfejtésre váró rejtvény, de tudom h ennél sokkal egyszerűbb az egész, tudom h az én fantáziám túl kombinál. Ez jellemző rám egészben. Egy álom világban élek, és tudom, h sosem fogok felébredni, vagyis ha felébredek ott vége lesz valaminek, így inkább becsukom a szememet.

Nos ennyi mára, holnap folytatjuk a családi ebéd témát, aztán irány haza...

Nincsenek megjegyzések: