2009. december 18., péntek

Puskailag

Tegnap vizsgáztam filozófiából. Bakker kabaré a csoportom. Írásbeli vizsga: fél osztály hátra ült egy nagy kupacba. Na ezt én nem értem, nekik ha tanárok lennének, ez nem lenne levágós (puskázásilag)??? Amúgy a filó tanárom a világ legaranyosabb embere, a humora kicsit hasonlít fateréhez, kicsit önirónikus és már messziről látszik, h jóindulatú. Csinált a vizsgába egy full mentő kérdést, válassz ki egy filozófust és írj róla... magyarul írd le amit tudsz :). Szal sztem bukta nem lesz. Kétszer kiment és feltünően nem figyelt a puskázásra. Ez a tanár egy igazi jólélek. Mellesleg ilyenkor dühít a legjobban az a visszaélés, amit az osztály művel. Jelentem, én nem puskáztam. A mellettem ülő csajt viszont legszívesebben felrúgtam/lefejeltem volna. Még mindig nem vagyok elég toleráns az osztálytársakkal... mondhatnám filozofikusan: uralkodik bennem a szkepszis :).

Aztán ma is tanulás van ezerrel, mert szombat 2 vizsga lesz, mindkettő szóbeli: Kultúrtöri és Társadalom rétegződés.

Nincsenek megjegyzések: