2009. december 7., hétfő

Politika-Politológia-Polinemtökmindegy?

Apám, hülyét kapok ha nem megyek át a politológia vizsgán. Hát ez egy sz*r. Sose bírtam magolni, leülni egy seggre és 5 órán keresztül tanulni, és sajnos azt érzem, hogy ez most sem fog már megváltozni. Szal hétvégére nagy adag drukk kellene meg ugyanennyi szerencse a vizsgához :).

Az angol tanárnénim felvilágosított, hogy lassan lejár az angol tanfolyamom. Jeah, érett leszek a nyelvvizsgára... hát ezt jelenleg kimondani is nevetséges, mert egy antitallentum vagyok nyelvek szempontjából.

Holnap állásinterjúra megyek egy kisebb ügynökséghez. Még nem írok róla, mert nem akarom, hogy elkiabálós legyen. Jó lenne, ha jó lenne...

7 napja itthon vagyok. Betegen (azaz már gyógyulóan). Vajon mennyire épülhettem le emberileg? Tuti, hogy ennek van valamilyen mértéke, márcsak azért is, mert aki nem fejlődik, az visszafejlődik a mondás szerint is. Jah, és ilyenkor törnek elő a szakmai ártalmaim, pl hogy InDesign-ban gyártottam meg a puskámat. Valahogy nem volt kérdéses számomra, hogy Word vagy InDesign :).

Szerdától küldetésben leszek külsősségileg, ezért is most nem nyomkodnom kellene a billentyűzetet, hanem tömni az agyamat tudással :). Apropó politológia: rájöttem eszme szempontból, bal oldal párti vagyok. Ez mostmár legalább letisztult bennem, sőt kategorikusan ellenzem a jobb oldali eszméket, kérdés érdekel-e ez valakit, és az újabb kérdés vajon hányan tudják mit jelent valójában a bal oldal. Kb a magyar politikának sincs fingja róla, úgyhogy ne aggódjon aki most hirtelen üveges szemekkel pislog :). Nah, ennyi a mai észosztásom.

Egyébként nem történik velem semmi érdekes, így nincs miről beszámolni... evvan. Ahogy látom már az írás sem megy, borzasztó... remélem túl sok szövegíró nem olvassa.

Nincsenek megjegyzések: