2009. augusztus 10., hétfő

újabb bicaj történet...

PRSsal megbeszéltük, hogy ma kicseréljük a szülinapi ajándék bicajos kesztyűjét egy mérettel nagyobbra, mert ugyebár sikerült M-est vennem, pedig tudjuk, hogy neki mindene L-es :D, na mindegy induláskor belebotlottunk egy exkollégába és lezajlott egy számomra nagyon röhejes jelenet. Bemutattam egymásnak őket: Ő piros, ő zöld :D... és kezet fogtak... szóval találkozott a két szín :))))... még most is röhögök, ha visszapörgetem magamban, sztem ők is mosolyogtak.

Nah, aztán ezerrel tekertünk a Blahától az Örs felé. Az Aréna plázánál, ahol nekünk LÁMPA jelezte, hogy zöld azaz mehetsz (és mi tekertünk is gyanútlanul kb 25-30-al), ránk kanyarodott egy NŐ és simán majdnem elb*szott. Ez h*lye p*csa, satu fék , PRS ordít, a nő meg továbbmegy... talán az első falnak... mert kb sztem az orráig (se) lát... felháborító, és még a bicikliseket szapulják egyfolytában. No comment.

2 megjegyzés:

P--R-S írta...

Az eset leírásához hozzátartozik, hogy kifelé haladtunk, az Aréna plaza előtti bicikliúton, tehát a szélső sávval egy irányba, a kocsi hátulról jött, a szemem sarkából (én mentem az úttesthez közelebb) realizáltam is, de miközben figyeltem, nem lassítottam, mert kanyarodó járművel szemben elsőbbségünk VAN, és neki még vigyázzk'csögautós-mert-kerékpárutat-fogsz-keresztezni tábla is van, hát neki nem tűnt fel. Pedig ő érkezett hátulról, kb. együtt is haladtunk és nappal volt, kb. 19:20. Meg tudtunk állni, a kocsi kb. fél méterrel előttünk haladt el, keresztezve az életünk majdnem következő másodpercét, a jövőnk. A tanulság pedig az, ahogy már több helyen is elQrták, a járdára gyártott biciklisáv nem biztonságos, ilyenkor minden sarok és zebra balesetveszélyes, az úttesten haladva legalább már korábban realizálnak a bamba autósok. Ennyire azért nem kéne sietni a moziba. Ha még emlékeznék a rendszámára, menne neki kis nyomozás után a fékfolyadék.. (bár nem az autót kell büntetni, hanem a vétkes sofőrt). Hazafelé meg a semmiben volt ereje egy jaszkari SX4-esnek, aki persze nővel volt, hogy rámordítson, amiért nem a kivilágítatlan göcsörtös bringaúton mentem(természetesen felvillogózva 5 készülékkel), hanem az úttesten, ahol kb. 2342363513 Buzuki sx4 is elférne. De meg kell mutatni, ki a Jenő. Ő is kapna kromofágot, de most minek kattogjak ezen, a kultúrát elvitte a törlesztőrészlet. Neki így utólag egy meghitt, gondoktól mentes estété kívánok. Általánosan pedig balesetmentes közlekedést! "Budapest nyáron.."

Kata írta...

a leoltó autós szöveg már lepereg rólam :S