2009. augusztus 23., vasárnap

2009.08.22. - Sander Kleinenberg @ Palace

Ejj de hosszú és tömény nap volt ez... Kistestvérem kitalálta - a kerti sütést kiheverve, felpörögve - szombat reggel, menjünk Vasiékkal balcsizni. Szupp ötlet, mert pont előző este beszéltem meg PRS-sal, hogy van egy plusz jegy a Palace-ba, így összejöhet a kellemes a kellemessel :). Az út Siófokig kicsit döcögősen ment, mert tesóm+barátnője nem voltak a toppon, de talán ahogy telt az idő, oldódott a hangulat... Ellenben Vasi barátnője már napok óta sugárzik, tele van élettel/energiával, nagyon sokat röhögtem rajta, nagyon aranyos, olyan mint egy duracell nyuszi :). Aztán ahogy odaértünk, az ég beborult és feltámadt a szél, volt egy fél órás fürdés a srácoknak, aztán egyértelművé vált, hogy módosítani kell a programot. Beültünk egy pizzázóba... 4. osztály :))). Kicsit gyanús volt ez a kiírás, de azért hátha. Nos végül jó volt a kaja (én egy pizzát toltam magamba), viszont a kiszolgálás kicsit fura, pár pillanatig azt hittük éhesen maradunk :). A vécé meg olyan szűkös volt, hogy azon gondolkodtam, hogy ezt vajon emberre szabták-e vagy inkább valami láb nélküli UFO-ra?! Na mindegy, nem finnyázunk, recesszió van :). Este 10 felé Vasiék úgy döntöttek hazamennek, én meg eltipliztem PRSsal a buliba. PRS + Sanyi + barátnője jött, akik között szintén volt valami mosolyszünet féle. Néha nem értem: bizonyos csajok miért nem becsülik a pasijukat? Olyan nehéz volna néha azt mondani: igazad van!?? ...tudom, hogy Sanyi néha egy kicsit hirtelen fellobban, de azért sztem a jó indulat mindig ott van a háttérben.

BULI (SH képek itt):
(Kleinenberg munka közben :) )
Felvezetésképp Toto(?), Chriss majd Pöli kezdett. Háááát SO-SO, nem hagyott maradandó nyomot, plusz egy kicsit zavart az eső is. Bekukkantottam a kisterembe, ahol Yvel-ék zenéltek, sztem egész jól. PRS szerint monoton. Nekem nem tűnt annak, én szeretem ezeket az ütemeket. Engem inkább a pára és a meleg zavart, aztán végül visszamentem a szabad térre. Jah, a lényeget majdnem kihagytam. 11-2-ig ingyen bacardi-cola... Nah, ez ám a hihetetlen! Ez vajon milyen költségvetésbe férhet bele? Nem tudom elképzelni így, hogy ez a buli nyereséges legyen... de persze biztos megvan itt a marketing politika...
So, 3-ig bírtam kábé. Kleinenberg meg késett. Nem tudtam megvárni sajna, kidőltem.
Így telt.

Nincsenek megjegyzések: