2009. augusztus 27., csütörtök

2009.08.26. - Karányi @ A38

Egy héten belül a második buli... sok ez már nekem, de most kollégákkal voltunk inkább... fél Ogilvy kivonult kb. Annyira jó képek születtek:
(Szóval jól vannak)(robot tánc)
(500 Ft-os lányok)

Zene:
Alapvetően nem az én stílusom, valami hip-hop elektróval indult. Lassú ütemek, abszolút nem pörgették a tömeget... bakker tömeg volt. Nem hittem volna, olyan 20 emberre számítottam és voltak vagy 4-500-an. Nagyon megszerettem Karolt és Zitát, a két Ogilvys gyakornok lányt... kár, hogy az utolsó hetüket töltik nálunk, nagyon fognak hiányozni! Viszont megbeszéltük, hogy tartani fogjuk a kapcsolatot... ÚGY LEGYEN! Visszatérve, a fő DJ: Karányi. Nem maradt meg sok a zenéjéből, csak a végén egy... az én érzékeny pontom: Prodigy! Egy olyan gagyi Classzic house 2002-es mixet nyomott le belőle, hogy nemcsak hogy kiábrándultam, hanem be is idegesedtem... Na de mindegy... nem a zene miatt voltunk ott :)

Nincsenek megjegyzések: