2009. augusztus 31., hétfő

belső előérzetek

mostanában sokat gondolkodom, hogy mi fontos, mit kell tennem, mi a legjobb a jövőmre nézve. Ilyenkor mindig arra jutok, hogy a főiskola+a nyelv tanulásom csak előnyömre lehet, viszont borzasztó idegessé válok, mikor arra gondolok, hogy a munkahelyem meg labilis, ezáltal az iskolákra fordítható pénz is az lehet (adott esetbe)...
Mióta itt vagyok hullámok vannak, mindig félünk valamitől. Vajon lesz olyan időszak, hogy minden oké? Lesz olyan, hogy biztos leszek benne, hogy még jópár évig itt tudok dolgozni? Mint ahogy azt máskor is írtam, én a szokások rabja vagyok, nagyon szeretem amit csinálok, szeretem az embereket, akik körülvesznek, szeretem az épületet és tényleg mindent. Jó lenne stabilizálni az ügyfeleinket és jó lenne, ha végre eljönne az alagút végi fény. Addig is dolgozás van, csak ennyit tehetünk, meg bízunk a "jószerencsében", és h végre egyszer a politika a javukra osztja a lapokat.

Más. Valszeg átkerül a blogom egy másik blogszolgáltató oldalra, ami sokkal szebb számomra és elvileg több a plusz funkció és jobban a saját ízlésemre tudom majd alakítani... de ez még jövő téma, csak bejegyeztem.

Hiányzik PRS! Remélem jó neki most Ibizán :)

Nincsenek megjegyzések: