2009. május 5., kedd

Step Change

Ez volt a tegnapi céges buli címe. No meg délután tartozott hozzá egy 2 órás prezentáció is, amit már kevésbé élveztem. Ezalatt konkrétan eldöntöttem, hogy nem megyek a buliba. De egész végig éreztem, hogy nem fog ez nekem sikerülni, tutira így vagy úgy nem úszom meg. Na és bumm. Mikor éppen akartam kiszivárogni az épületből, Misiék kocsija várt az ajtó előtt, ahol éppen volt még egy hely, egy potya utas számára :). Nos, így nem kérettem magam, mégis elmentem. De utólag végülis nem bántam meg. A kaja jó volt, a hely igényes és még egy cowboy csapat is a szolgálatunkban állt, akik country zenére próbálták szórakoztatni a táncolni vágyó vállalkozó szellemű kollégákat és killeginákat. Aztán funky stílusú zene (ilyen diszkózás féle), amitől persze én behányok, úgyhogy felmentem beszélgetni. Az a durva, h ezeken a bulikon ismerem meg saját kollégáimat, akikkel valójában már lassan egy éve együtt dolgozunk. Végül 1 után mentem haza... ezzel lekörözvén saját magam terveit :). De jól éreztem magam... és remélem a Lépésváltásnak is lesz értelme (ami a céges meeting lényege volt).

...és persze utólagosan Moncsikámnak szeretnék boldog névnapot kívánni (ez úton is)!!! :***

Nincsenek megjegyzések: