2009. május 25., hétfő

2009.05.23. - Ildikó & Vadi ESKÜ @ Tác

A sztori:
Céges buli után enyhe másnappal a fejemben keltem erre a szép napra, majd egy gyors készülődés után időben kilőttük magunkat Tác felé... azért mondom, h felé, mert első úticélunk Biatorbágy, Outlet. A terv az volt, hogy itt most aztán "jóljárunk" és szét vásároljuk magunkat. Hát ez annyira nem jött össze, mármint nem a vásárlás része, hanem a "jóljárás" része, mivel 30% kedvezmény volt általában. Szörnyű!!! Ezért nem érdemes kimenni (vagy csak akkor érdemes, mikor a városban is leárazás van, mert akkor talán kilehet fogni 70%-ost is).

Kb időben megérkeztünk az Esküvőre is, sőt még várakoznunk is kellett a menyasszonyra. Aztán volt: leánykérés, polgári esküvő, templomi esküvő, meg mindenféle ilyenkor szokásos játékok. Remélem Ildi barátnémnak összejön az élet... Mindenféle boldogságot kívánok neki, ha olvassa. Én meg csak irigykedve néztem és sokszor eszembe jutott, remélem egyszer nekem is lesz, ami bár kicsit rendbontóbb lesz, de azért vágynék rá, hogy legyen.
Alkottam fotókat, csatolok párat:

Az ifju pár :)))

...és még egy pár kiemelt pillanat:
A héten megyünk Sanyihoz grill sütni, meg Moncsiékkal kiülni egy italra...

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ilyen klassz lagzin még sosem voltam:) KSI :)