2009. május 27., szerda

Grill "party" with Sanyi+PRS @ Vecsés

Sanyival már nem találkoztam egy fél éve kb. Ezáltal hát, hogy is mondjam, finoman fogalmazva döcögősen indult az este.... olyan feszült volt a hangulat, hogy már majdnem feladtam. Persze ez a hangulat egy kezdeti beszólássorozatból adódott, ahol éppen egy üzleti titkot nem fedtem fel és ez irányú elköteleződésem ellenreakciót váltott ki. Majd szó esett a multi cégek kizsákmányoló-droidtartó-agymosó magatartásáról és mindezt tetőzte, hogy "Kata, te ma ingerült vagy"... Oké-oké van benne valami, noha Sanyi sem különb. Sztem PRS pontosan azért az összetartó kapocs, mert ő a nyugalmával lelassultságával kiegyensúlyoz minket. De azért meg lehet találni az egyensúlyt, mert kb az este felénél megjött a hangulat. És onnantól kezdve már háttérbe szorult az atrocitálódás. PRS jellegzetessége az este: a minden elhangzó kérdésre válaszolás :). Még arra is, amelyik nem is neki lett címezve... sőt főleg arra. Először fel sem tűnt, aztán a végére már csak nevettünk rajta... meg PRS is. Mindentől függetlenül Sanyi kecója nagyon ízléses és szép, igényes... Grat neki, jól csinálja amit csinál, még ha néha ütközik is az én elveimmel. Na és a kaja: hát isteni volt. Pácolt csirke mell meg kolbász rúd, görög sali, sütőbe sült krumpli. Jó, hogy néha van ilyen is, azt hiszem nálam ez az aktív pihenés :) (és ezzel mindent elmondtam).

Nincsenek megjegyzések: