2009. május 14., csütörtök

Angyalok és Démonok - KÖNYV (1. rész)

Első körben a könyv vélemények:
Kb.
2 évre kell visszanyúlni... emlékszem, alig tudtam letenni, 3 nap alatt kivégeztem (pedig vagy 700 oldal).

Maga a könyv a gigantikus/drámai elemeivel megmozgatta a képzelőerőmet és mivel ez volt az első Dan Brown könyv (amit olvastam), így még kiszámítani se tudtam az eseményeket. Ami még tetszik benne, így két év után is, hogy tele van rejtélyekkel, szimbólumokkal... egy olyan történetet fantáziált az író, ami akár igaz is lehetne... sőt állítom, h bizonyos részletei valóban igazak is. Imádom a vallás és a tudomány harcáról szóló elméleteket, szeretek rajta gondolkodni és talán attól még izgalmasabb, h ez egy olyan misztikus kérdés, amit valójában soha, senki nem tud bebizonyítani. Amúgy én sem mondhatnám, hogy e témában szilárd elveim volnának, hiszen a sokszor azt sem tudom eldönteni, h miben hiszek. De itt jön képbe a neveltetés... engem világ életemen Kereszténynek neveltek. Sajnos a Keresztény elmélet viszont sok sebből vérzik... nos, nem akarok ebbe mélyebben belemenni, mert ez most így nagy elkanyarodás lenne, de majd egy megihletett pillanatomban kivesézem ezzel kapcsolatban az érzéseimet, könyv élményeimet.

A vélemény összefoglalva tehát annyi: hogy az író egy Zseni! Már csak azért is, mert ez egy kerek történet... és ma nagyon várom a filmet is és remélem nem csalódom :)

Nincsenek megjegyzések: